Ιράν: Εμπλουτίζει περισσότερο ουράνιο από εκείνο πριν τη συμφωνία του ’15!

Η Τεχεράνη υποχωρεί σταδιακά από τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει βάσει της συμφωνίας του 2015 με τις διεθνείς δυνάμεις για το πυρηνικό της πρόγραμμα

Ιράν - Ροχανί

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το Ιράν εμπλουτίζει τώρα περισσότερο ουράνιο από αυτό που εμπλούτιζε προτού συνάψει τη συμφωνία με τις διεθνείς δυνάμεις το 2015, δήλωσε σήμερα ο Ιρανός πρόεδρος Χασάν Ροχανί σε τηλεοπτικό του διάγγελμα.

“Εμπλουτίζουμε περισσότερο ουράνιο από (αυτό που εμπλουτίζαμε) προτού καταλήξουμε στην συμφωνία (…) Οι πιέσεις στο Ιράν έχουν αυξηθεί, αλλά συνεχίζουμε να προοδεύουμε”, σημείωσε.

Η Τεχεράνη υποχωρεί σταδιακά από τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει βάσει της συμφωνίας του 2015 με τις διεθνείς δυνάμεις για το πυρηνικό της πρόγραμμα αντιδρώντας στην αποχώρηση της Ουάσινγκτον το 2018 από την συμφωνία αυτή και την εκ νέου επιβολή από τις ΗΠΑ κυρώσεων στο Ιράν, οι οποίες έχουν προκαλέσει σοβαρό πλήγμα στην οικονομία της χώρας.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ