Ιράν: Η Αμερική είναι εθισμένη στις επιβολές κυρώσεων

Τι δήλωσε ο Ιρανός ΥΠΕΞ.

ΥΠΕΞ Ιράν

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Ο Ιρανός υπουργός των Εξωτερικών Μοχάμεντ Τζαβάντ Ζαρίφ δήλωσε σήμερα ότι οι ΗΠΑ έχουν συνηθίσει να επιβάλλουν κυρώσεις κατά άλλων χωρών, προσθέτοντας ότι η Τεχεράνη μπορεί να κάνει την Ουάσινγκτον να αποβάλλει τον “εθισμό” αυτόν.

“Διαθέτουμε αρκετή δύναμη, ώστε να δείξουμε στις ΗΠΑ ότι πρέπει ν’ αποβάλλουν τον εθισμό αυτόν. Πιστεύουμε πως ο κόσμος έχει συμπεράνει ότι οι ΗΠΑ πρέπει να ξεπεράσουν την εξάρτησή τους από τις κυρώσεις,” δήλωσε ο Ζαρίφ στο πρακτορείο ειδήσεων ISNA.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ