Ιράν: Πλήγμα δισεκατομμυρίων δολαρίων στην αγορά πετρελαίου

Τρομερές απώλειες για την Τεχεράνη.

Ιράν: Πλήγμα δισεκατομμυρίων δολαρίων στην αγορά πετρελαίου

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το Ιράν έχει χάσει περίπου 2 δισεκατομμύρια δολάρια σε πετρελαϊκά έσοδα από τον Μάιο όταν ο Αμερικανός πρόεδρος Τραμπ αποφάσισε την αποχώρηση των ΗΠΑ από τη διεθνή συμφωνία για το πυρηνικό πρόγραμμα της Τεχεράνης δήλωσε σε τηλεφωνική επικοινωνία με δημοσιογράφους ο Μπράιαν Χουκ, ο Αμερικανός ειδικός απεσταλμένος για το Ιράν.

«Έχουμε πάρει 1 εκατομμύρια βαρέλια (πετρελαίου) από την αγορά και αυτό από μόνο του θα μειώσει τα πετρελαϊκά έσοδα του ιρανικού καθεστώτος κατά 2 δισεκατομμύρια δολάρια», είπε. 

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στρατιώτης στη Λευκορωσία
ΚΟΣΜΟΣ

H Ουκρανία καλεί σε «επαγρύπνηση» για αυξημένη στρατιωτική δραστηριότητα στη Λευκορωσία

Η Ουκρανία ενισχύει την άμυνά της κατά μήκος των βόρειων συνόρων της μετά από ενδείξεις ότι η Ρωσία προσπαθεί να αξιοποιήσει περισσότερο τη Λευκορωσία στη σύγκρουση