Ιράκ: Οι κυβερνητικές δυνάμεις ύψωσαν την ιρακινή σημαία στο Ραμάντι

Οι αντιτρομοκρατικές ιρακινές δυνάμεις ύψωσαν την ιρακινή σημαία στο κτιριακό συγκρότημα της κεντρικής κυβέρνησης στη δυτική πόλη Ραμάντ

Ιράκ: Οι κυβερνητικές δυνάμεις ύψωσαν την ιρακινή σημαία στο Ραμάντι

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Οι αντιτρομοκρατικές ιρακινές δυνάμεις ύψωσαν την ιρακινή σημαία στο κτιριακό συγκρότημα της κεντρικής κυβέρνησης στη δυτική πόλη Ραμάντι, δήλωσε σήμερα στρατιωτικός εκπρόσωπος, μια ημέρα αφού ο στρατός ανακοίνωσε τη νίκη του επί των μαχητών του Ισλαμικού Κράτους στην πόλη αυτή.
“Ναι, η πόλη του Ραμάντι έχει απελευθερωθεί. Οι ιρακινές αντιτρομοκρατικές δυνάμεις έχουν υψώσει την ιρακινή σημαία στο κυβερνητικό συγκρότημα στο Άνμπαρ”, ανέφερε ο ταξίαρχος Γιαχία Ρασούλ, εκπρόσωπος των κοινών επιχειρήσεων, σε δήλωσή του που μεταδόθηκε από την ιρακινή τηλεόραση.

Το Ραμάντι είναι η πρωτεύουσα της σουνιτικής επαρχίας Αλ-Ανμπαρ, της μεγαλύτερης του Ιράκ, στα σύνορα με τη Συρία, την Ιορδανία και τη Σαουδική Αραβία. Η πόλη εκτείνεται κατά μήκος του ποταμού Ευφράτη μέσα σε μια εύφορη κοιλάδα. Η ανακατάληψή του, αφότου έπεσε στα χέρια των τζιχαντιστών τον Μάιο, θα είναι μια από τις πιο σημαντικές νίκες για τις ιρακινές ένοπλες δυνάμεις από τότε που οι τζιχαντιστές του ΙΚ κατέλαβαν σχεδόν το ένα τρίτο της χώρας το 2014.
Διαβάστε: Τι σημαίνει η νίκη κατά των τζιχαντιστών στη Ραμάντι – ΧΑΡΤΗΣ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στρατιώτης στη Λευκορωσία
ΚΟΣΜΟΣ

H Ουκρανία καλεί σε «επαγρύπνηση» για αυξημένη στρατιωτική δραστηριότητα στη Λευκορωσία

Η Ουκρανία ενισχύει την άμυνά της κατά μήκος των βόρειων συνόρων της μετά από ενδείξεις ότι η Ρωσία προσπαθεί να αξιοποιήσει περισσότερο τη Λευκορωσία στη σύγκρουση