Κατάρ: Η πρεσβεία των ΗΠΑ καλεί τους Αμερικανούς υπηκόους στη χώρα να «παραμείνουν στα σπίτια τους μέχρι νεωτέρας»

Η αμερικανική πρεσβεία στο Κατάρ συνιστά στους Αμερικανούς υπηκόους που ζουν στο Κατάρ, να παραμείνουν στα σπίτια τους μέχρι νεωτέρας.

Ζελένσκι

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η αμερικανική πρεσβεία στο Κατάρ έστειλε σήμερα email σε Αμερικανούς υπηκόους που ζουν στο Κατάρ, συνιστώντας τους να παραμείνουν στα σπίτια τους μέχρι νεωτέρας.

Το μήνυμα ανέφερε ότι η σύσταση αυτή είναι «για λόγους προφύλαξης». Η πρεσβεία δεν έδωσε περαιτέρω πληροφορίες.

Οι αμερικανικές επιδρομές στο Ιράν τη νύχτα του Σαββάτου προς Κυριακή και ο αμείωτος σε ένταση πόλεμος μεταξύ Ισραήλ και Ιράν έχουν οδηγήσει την περιοχή σε τεταμένη κατάσταση.

Στο Κατάρ, που βρίσκεται πολύ κοντά στο Ιράν, εδρεύουν αμερικανικές δυνάμεις, πιθανός στόχος ιρανικών αντιποίνων για τα αμερικανικά πλήγματα.

Ωστόσο, οι αρχές του Κατάρ ανακοίνωσαν λίγο αργότερα ότι η κατάσταση ασφαλείας στη χώρα είναι σταθερή.

Ο εκπρόσωπος του καταριανού υπουργείου Εξωτερικών, Μαζέντ αλ Ανσάρ, δήλωσε ότι η οδηγία της πρεσβείας δεν υποδεικνύει την ύπαρξη κάποιας συγκεκριμένης απειλής. «Η χώρα είναι έτοιμη να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να εγγυηθεί την ασφάλεια των πολιτών και των κατοίκων της», πρόσθεσε ο ΥΠΕΞ.

Στο πλαίσιο των «αυξημένων περιφερειακών εντάσεων», η αμερικανική διπλωματική αποστολή στο Ιράκ μείωσε ακόμα περισσότερο το προσωπικό της με νέες αναχωρήσεις μέσα στο Σαββατοκύριακο, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο Αμερικανός αξιωματούχος, διευκρινίζοντας ότι «η πρεσβεία και το προξενείο παραμένουν ανοικτά και εξακολουθούν να λειτουργούν».

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ / Φωτογραφία αρχείου Reuters

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ