Κέρι και Λαβρόφ συμφώνησαν για νέα συνάντηση

Οι υπουργοί Εξωτερικών των ΗΠΑ και της Ρωσίας συμφώνησαν στη Γενεύη να συναντηθούν και πάλι

Κέρι και Λαβρόφ συμφώνησαν για νέα συνάντηση

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι υπουργοί Εξωτερικών των ΗΠΑ και της Ρωσίας συμφώνησαν κατά τη διάρκεια των “εποικοδομητικών” συνομιλιών τους στη Γενεύη να συναντηθούν και πάλι “περί τις 28 Σεπτεμβρίου” στη Νέα Υόρκη για να επιδιώξουν συμφωνία επί μίας ημερομηνίας για τη σύγκληση της διάσκεψης “Γενεύη 2” για τη Συρία.

Κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου, ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ χαρακτήρισε “εποικοδομητικές” τις συνομιλίες του με τον ρώσο ομόλογό του, ο οποίος με τη σειρά του επαίνεσε την “κατανόηση” που επέδειξε ο αμερικανός υπουργός Εξωτερικών στη σημασία της προώθησης μίας διπλωματικής επίλυσης της συριακής κρίσης.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ