Κορέα: Αποχώρησε ο Αμερικανικός Στρατός από την Σεούλ ύστερα από 70 χρόνια παρουσίας

Ποιος ο λόγος της αποχώρησης από την Σεούλ.

Κορέα: Αποχώρησε ο Αμερικανικός Στρατός από την Σεούλ ύστερα από 70 χρόνια παρουσίας

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Οι Ηνωμένες Πολιτείες τερμάτισαν επίσημα επτά δεκαετίες συνεχούς στρατιωτικής παρουσίας στην πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας την Παρασκευή με το άνοιγμα νέας στρατιωτικής βάσης σε μεγαλύτερη απόσταση από τα σύνορα με τη Βόρεια Κορέα.

Ο αμερικανικός στρατός είχε την έδρα του στην κεντρική συνοικία Yongsan της Σεούλ, αφού τα αμερικανικά στρατεύματα έφτασαν εκεί για πρώτη φορά στο τέλος του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου. Η Φρουρά της Γιόγκσαν ήταν ένα σύμβολο της συμμαχίας ΗΠΑ-Νότιας Κορέας με στόχο την αποτροπή μιας βορειοκορεατικής επίθεση, αλλά η χρήση ενός πολύ καλού κομματιού γης στην καρδία τη πρωτεύουσας αποτελούσε για αρκετά χρόνια πηγή αντι-αμερικανικού αισθήματος.

Η μετακίνηση της διοίκησης σε μια μεγαλύτερη εγκατάσταση στο Camp Humphreys, περίπου 70 χιλιόμετρα νότια της Σεούλ, έρχεται εν μέσω μιας νεοσύστατης ανακωχής στην κορεατική χερσόνησο, αλλά η μετεγκατάσταση δεν συνδέεται με αυτό. Είχε προγραμματιστεί εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία, αλλά αναβλήθηκε αρκετές φορές λόγω προβλημάτων στην κατασκευή και την χρηματοδότηση.

Η νέα βάση διοίκησης με έκταση 3.520 στρεμμάτων, η κατασκευή της οποίας κόστισε 11 δισεκατομμύρια δολάρια, είναι η μεγαλύτερη αμερικανική βάση στο εξωτερικό. Βρίσκεται στη δυτική Νότια Κορέα στο λιμάνι Pyeongtaek και κοντά σε μια αεροπορική βάση των ΗΠΑ, η νέα αμερικανική βάση βρίσκεται στην βέλτιστη θέση που επιτρέπει την ταχεία κίνηση και συγκέντρωση των στρατευμάτων σε μια κρίση.

Έχει επίσης νόημα να μετακινηθεί η αμερικανική στρατιωτική διοίκηση μακριά από τα εκατοντάδες βορειοκορεατικά πυροβόλα που στοχεύουν στη μητροπολιτική περιοχή της Σεούλ, αν και το στρατόπεδο Humphreys βρίσκεται εντός του βεληνεκούς των νεότερων όπλων του Βορρά, όπως τα πυροβόλα όπλα 300 χιλιοστών που αποκάλυψε η Βόρεια Κορέα το 2015.

Σε ένα μήνυμα που διαβάζεται από τον γραμματέα του Πορέδρου της Νότιας Κορέας Moon Jae-in, αναφέρεται ότι η έδρα των δυνάμεων των ΗΠΑ είναι ο «ακρογωνιαίος λίθος της συμμαχίας ΗΠΑ-Νότιας Κορέας» και ότι οι πρόσφατες διπλωματικές επιτυχίες μεταξύ Ουάσινγκτον, Σεούλ και Πιονγιάνγκ πραγματοποιήθηκαν εξαιτίας της «ισχυρής αποτροπής και στάσης των συμμάχων».

“Για το άνοιγμα μιας νέας εποχής στην έδρα των αμερικανικών δυνάμεων στο Pyeongtaek, ελπίζω ότι η συμμαχία ΗΠΑ-Νότια Κορέα θα αναπτυχθεί σε κάτι παραπάνω ​​από μια «στρατιωτική συμμαχία» και μια «ολοκληρωμένη συμμαχία» και θα γίνει μια «μεγάλη συμμαχία», δήλωσε ο Moon.

Πηγή: ABC

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στρατιώτης στη Λευκορωσία
ΚΟΣΜΟΣ

H Ουκρανία καλεί σε «επαγρύπνηση» για αυξημένη στρατιωτική δραστηριότητα στη Λευκορωσία

Η Ουκρανία ενισχύει την άμυνά της κατά μήκος των βόρειων συνόρων της μετά από ενδείξεις ότι η Ρωσία προσπαθεί να αξιοποιήσει περισσότερο τη Λευκορωσία στη σύγκρουση