Κορέα: Στον Λευκό Οίκο συνάντηση Μουν – Τραμπ

Ο πρόεδρος Τραμπ και ο πρόεδρος Μουν θα συνεχίσουν τη στενή συνεργασία.

Politico

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στον Λευκό Οίκο θα βρεθεί ο Πρόεδρος της Νοτίου Κορέας Μουν Τζε-ιν για να συνατήσει τον Πρόεδρο Τραμπ.

Ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι ο πρόεδρος της Νότιας Κορέας Μουν Τζε-ιν θα συναντηθεί την 22α Μαΐου στην Ουάσινγκτον με τον Ντόναλντ Τραμπ, ενόψει της ιστορικής συνόδου κορυφής ανάμεσα στον αμερικανό πρόεδρο και τον ηγέτη της Βόρειας Κορέας Κιμ Γιονγκ Ουν, η οποία αναμένεται να γίνει ως τις αρχές Ιουνίου.

«Ο πρόεδρος Τραμπ και ο πρόεδρος Μουν θα συνεχίσουν τη στενή συνεργασία τους όσον αφορά τις εξελίξεις στην κορεατική χερσόνησο μετά τη διακορεατική σύνοδο της 27ης Απριλίου», κατά τη διάρκεια της οποίας οι ηγέτες της Νότιας και της Βόρειας Κορέας συμφώνησαν να επιδιώξουν την υπογραφή μιας διμερούς συμφωνίας ειρήνης, αναφέρει ανακοίνωση την οποία δημοσιοποίησε η αμερικανική προεδρία. 

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ