Σχολιάζοντας τη σύνοδο μεταξύ του Ρώσου προέδρου Βλαντίμιρ Πούτιν και του Αμερικανού ομολόγου του, Ντόναλντ Τραμπ, η Άνγκελα Μέρκελ δήλωσε ότι είναι «χαρούμενη για κάθε συνάντηση».
Συνέχισε τονίζοντας ότι είναι «θετικό για όλους» που Πούτιν και Τραμπ σχεδιάζουν να συναντηθούν ξανά, προσθέτοντας ότι, κατά τη γνώμη της, επαφές μεταξύ των προέδρων των δύο χωρών πρέπει να γίνονται πιο συχνά.
«Το γεγονός ότι κανείς Ρώσος πρόεδρος δεν επισκέφτηκε τις ΗΠΑ από το 2005 δεν πρέπει να είναι φυσιολογικό… Θα έπρεπε να είναι σύνηθες οι πρόεδροι Ρωσίας και ΗΠΑ να συναντώνται», δήλωσε η κ. Μέρκελ.




