Μπορέλ: Ενεργοποίησε το ευρωπαϊκό κέντρο αντιμετώπισης κρίσεων

Ο Ζοζέπ Μπορέλ επικοινώνησε και με τους υπουργοούς Εξωτερικών της Ομάδας των 7 (G7) για καλύτερο συντονισμό.

Μπορέλ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με τους Υπουργούς Εξωτερικών της G7 είχε επικοινωνία ο Ύπατος Εκπρόσωπος της ΕΕ, Ζοζέπ Μπορέλ, ενώ ενεργοποίησε και το κέντρο αντιμετώπισης κρίσεων.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Μπορέλ αναφέρει: «Είχα επικοινωνία με τους Υπουργούς Εξωτερικών της G7 για την ανταλλαγή απόψεων για την κατάσταση στη Ρωσία. Εν όψει του Συμβουλίου Εξωτερικών Υποθέσεων της ΕΕ της Δευτέρας, συντονίζομαι εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και έχω ενεργοποιήσει το κέντρο αντιμετώπισης κρίσεων. Η υποστήριξή μας στην Ουκρανία συνεχίζεται αμείωτη».

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ