Ναΐμ Κασέμ: «Δήλωση ήττας» χαρακτηρίζει το ιρανοαμερικανικό πρωτόκολλο συμφωνίας ο ηγέτης της Χεζμπολάχ

Επανέλαβε το αίτημα για «άνευ όρων» αποχώρηση των ισραηλινών δυνάμεων από τον Λίβανο

Ο ηγέτης της Χεζμπολάχ, Ναΐμ Κασέμ / REUTERS/Aziz Taher/File Photo REUTERS/Aziz Taher/File Photo

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο επικεφαλής της Χεζμπολάχ, o Ναΐμ Κασέμ, χαρακτήρισε σήμερα 26.6.2026 το πρωτόκολλο συμφωνίας Ιράν – ΗΠΑ, που οδήγησε σε κατάπαυση του πυρός στον Λίβανο, «δήλωση ήττας» της Ουάσινγκτον και του Ισραήλ και ζήτησε την “άνευ όρων” αποχώρηση των ισραηλινών δυνάμεων από τη χώρα του.

«Ήθελαν έναν μεγάλο πόλεμο (…) για να εξαλείψουν την ύπαρξή μας, καταφέραμε να σταματήσουμε την επίθεση αυτή και να εξασφαλίσουμε μια μεγάλη νίκη», δήλωσε ο Ναΐμ Κασέμ σε τηλεοπτικό διάγγελμα για την Ασούρα, ημέρα πένθους για τον θάνατο του Χουσέιν, μίας σημαντικής μορφής του σιιτικού ισλάμ, χαιρετίζοντας τη σταθερότητα που επέδειξε το Ιράν προκειμένου να καταλήξει σε πρωτόκολλο συμφωνίας «που είναι μία επίσημη δήλωση της ήττας της Αμερικής και του Ισραήλ».

«Το Ισραήλ δεν έχει άλλη επιλογή από το να αποσυρθεί πλήρως από κάθε εκατοστό της λιβανέζικης γης μας (…) Το Ισραήλ πρέπει να αποχωρήσει χωρίς όρους», πρόσθεσε.

Πηγή: AFP, ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ