NATO: Πλοία της SNMG-2 έφτασαν στην Οδησσό

Στον απόηχο της άσκησης Sea Breeze 2018.

NATO: Πλοία της SNMG-2 έφτασαν στην Οδησσό

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Τα πλοία των χωρών του ΝΑΤΟ που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Συνεργασίας για την Ειρήνη έχουν φτάσει στην Οδησσό, σύμφωνα με το Πολεμικό Ναυτικό της Ουκρανίας.

“Τα πλοία της Μόνιμης Ναυτικής Ομάδας του ΝΑΤΟ (SNMG2) και της SNMCMG2 εισέρχονται στο λιμάνι της Οδησσού”, αναφέρει το δελτίο τύπου.

Συγκεκριμένα, στα πλοία περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων πλοίων, η ρουμανική φρεγάτα Regele Ferdinand, το τουρκικό ναρκοθηρευτικό Anamur, το γερμανικό βοηθητικό πλοίο Rhein.

Σήμερα οι διοικητές της άσκησης Sea Breeze 2018 θα πραγματοποιήσουν μια ενημέρωση για να συνοψίσουν τα αποτελέσματα της εκπλήρωσης των αποστολών που είχε προγραμματίσει η Συμμαχία.

Πηγή ukrinform.net

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ