Νησί Snake: Αυτός είναι ο στρατιώτης που φώναξε στο ρωσικό Ναυτικό «άντε γ@@@» [vid]

Ο συνοριοφύλακας του νησιού Snake που είπε την θρυλική πλέον φράση στο Ρωσικό Ναυτικό όχι μόνον επέστρεψε στη γενέτειρά του, αλλά τιμήθηκε με μετάλλιο για την ανδρεία του.

Snake

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι συνοριοφύλακες στο νησί Snake της Ουκρανίας πέρασαν ήδη στην Ιστορία, όταν – με κίνδυνο της ζωής τους – αψήφησαν το Ρωσικό Ναυτικό που τους ζητούσε να παραδοθούν, απαντώντας στο αίτημα με την φράση «Ρωσικό πλοίο άντε γ@@@!».

Το γεγονός είχε γνωστοποιήσει ο ίδιος ο Πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντιμίρ Ζελένσκι, που – θεωρώντας τότε ότι οι συνοριοφύλακες έχουν θυσιαστεί – έπλεξε το εγκώμιό τους.

Λίγες ώρες αργότερα γινόταν γνωστό ότι το νησί Snake κατελήφθη από τις ρωσικές ένοπλες δυνάμεις.

Όμως την 25η Μαρτίου δόθηκε νέα τροπή στην υπόθεση, αφού οι συνοριοφύλακες του νησιού που είχαν συλληφθεί και κρατηθεί από τους Ρώσους στρατιώτες, επέστρεψαν στην Ουκρανία μετά από ανταλλαγή αιχμαλώτων.

Τις τελευταίες ώρες έγινε μάλιστα γνωστό πως ο συνοριοφύλακας που είπε την θρυλική πλέον φράση όχι μόνον επέστρεψε στη γενέτειρά του, αλλά τιμήθηκε με μετάλλιο για την ανδρεία του.

https://twitter.com/dwnews/status/1509051043426050049?s=20&t=zCET0kZoPZ8EpQ2F3Ct6NQ

Πρόκειται για τον Roman Gribov, ο οποίος – κατά τον Ουκρανό αξιωματούχο που του επέδωσε το μετάλλιο – επέδειξε «την δύναμη των Ουκρανών και το Κοζάκικο ηθικό».

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ