Ο Κιμ Γιονγκ Ουν δάκρυσε κατά τη διάρκεια απολογίας του

Ο σκληρός Κιμ Γιόνγκ Ουν έβαλε τα κλάματα σε εθνικό δίκτυο ζητώντας συγνώμη από τους συμπατριώτες του για όσα δεν έκανε σωστά

Κιμ Γιόνγκ Ουν

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Βορειοκορεάτης ηγέτης, Κιμ Γιονγκ Ουν, δάκρυσε κατά τη διάρκεια σπάνιας απολογίας για την αποτυχία του να καθοδηγήσει τη χώρα εν μέσω της ταραχώδους περιόδου που έφερε το ξέσπασμα του νέου κορωνοϊού.

Επιχειρώντας να δείξει ένα ανθρώπινο πρόσωπο, ο Κιμ Γιόνγκ Ουν είπε κατά τον εορτασμό για τα 75 χρόνια της Επανάστασης στην Βόρεια Κορέα:

«Ο λαός μας μου έδειξε εμπιστοσύνη τόσο ψηλή όσο ο ουρανός και τόσο βαθιά όσο η θάλασσα αλλά δεν κατάφερα πάντα να ανταπεξέλθω σε ικανοποιητικό βαθμό. Ζητώ συγνώμη».

Και συνέχισε: «Αν και μου έχει ανατεθεί η σημαντική ευθύνη να ηγηθώ αυτής της χώρας συνεχίζοντας το έργο των μεγάλων συντρόφων Kim Il-sung και Kim Jong-il χάρη στην εμπιστοσύνη όλων των ανθρώπων, οι προσπάθειές μου και η ειλικρίνειά μου δεν ήταν αρκετές για να απαλλάξουν τους ανθρώπους μας από τις δυσκολίες στη ζωή τους».

Αναλυτές εξήγησαν ότι ο Κιμ επέλεξε να δείξει αυτή την εικόνα καθώς η πίεση είναι μεγάλη από τρεις παράγοντες: τον κορονοϊό, τις διεθνείς κυρώσεις και τις φυσικές καταστροφές.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ