Ο Τραμπ έξαλλος με το πρόστιμο της ΕΕ στη Google

Νέο χτύπημα του Αμερικανού προέδρου στο twitter κατά της ΕΕ.

Ο Τραμπ έξαλλος με το πρόστιμο της ΕΕ στη Google

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την οργή του για το πρόστιμο-ρεκόρ που επέβαλε η ΕΕ στη Google, εξέφρασε μέσω Twitter ο Ντόναλντ Τραμπ.

«Σας το είχα πει!» ήταν τα tweet του ενοίκου του Λευκού Οίκου. «Η ΕΕ μόλις επέβαλε πρόστιμο ύψους Πέντε Δισεκατομμυρίων Δολαρίων σε μία από τις φοβερές εταιρείες μας, την Google» συμπλήρωσε ο μεγιστάνας.

«Εκείνοι επωφελούνται από τις ΗΠΑ, όχι όμως για πολύ!» κατέληξε ο Ρεπουμπλικανός πρόεδρος.

Χθες η ΕΕ επέβαλε πρόστιμο ύψους 4,34 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Google για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης.

Οι ΗΠΑ βρίσκονται ήδη σε αντιπαράθεση με την ΕΕ για θέματα όπως το εμπόριο και το ΝΑΤΟ.

Ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζαν Κλοντ Γιούνκερ θα συναντηθεί με τον πρόεδρο των ΗΠΑ στην Ουάσιγκτον την 25η Ιουλίου σε μια απόπειρα αποκλιμάκωσης της εμπορικής διένεξης.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ