Ο Τζόνσον πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο

Μπόρις Τζόνσον

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Βρετανός πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον εξήλθε από το νοσοκομείο που νοσηλεύονταν στο Λονδίνο, καθώς συνεχίζει την ανάρρωσή του από την COVID-19, όπως ανακοίνωσε σήμερα το γραφείο του.

«Ακολουθώντας τις συμβουλές της ιατρικής ομάδας του, ο πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον δεν θα επιστρέψει άμεσα στα καθήκοντά του. Επιθυμεί να τους ευχαριστήσει όλους στο νοσοκομείο St Thomas για την ευφυή φροντίδα την οποία έλαβε» όπως δήλωσε ένας εκπρόσωπος του.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ