Οδησσός: Αναχώρησε το πρώτο πλοίο φορτωμένο με ουκρανικά σιτηρά

Ο Οδησσός ήταν η αφετηρία, ο Λίβανος είναι ο προορισμός του πρώτου πλοίου με ουκρανικά σιτηρά που αναχωρεί νόμιμα μετά την έναρξη του πολέμου.

Ουκρανία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το πρώτο φορτίο ουκρανικών σιτηρών αναχώρησε από το λιμάνι της Οδησσού σήμερα στις 09:17 (ώρα Ελλάδας) σύμφωνα με τους όρους της διεθνούς συμφωνίας με τη Ρωσία που υπογράφηκε στην Κωνσταντινούπολη, ανακοίνωσε το τουρκικό υπουργείο Άμυνας.

«Το πλοίο Razoni απέπλευσε από το λιμάνι της Οδησσού με προορισμό το λιμάνι της Τρίπολης στο Λίβανο. Στις 2 Αυγούστου αναμένεται στην Κωνσταντινούπολη. Θα συνεχίσει την πορεία του προς τον προορισμό του έπειτα από επιθεωρήσεις που θα πραγματοποιηθούν στην Κωνσταντινούπολη», ανακοινώθηκε από το τουρκικό υπουργείο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / AFP / DPA

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ