Η Οδησσός έχει μείνει χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα έπειτα από επίθεση με καμικάζι drones που εξαπέλυσε η Ρωσία την χθεσινή νύκτα, ανακοίνωσαν οι ουκρανικές αρχές.
«Προς το παρόν η πόλη δεν έχει ηλεκτροδότηση», ανακοίνωσε ο σύμβουλος της ουκρανικής προεδρίας Κίριλο Τιμοσένκο μέσω του Twitter, διευκρινίζοντας ότι ορισμένες ζωτικής σημασίας υποδομές, όπως νοσοκομεία και μαιευτήρια, τροφοδοτούνται.
«Η κατάσταση είναι δύσκολη, αλλά παραμένει υπό έλεγχο», δήλωσε ο Τιμοσένκο.
https://twitter.com/JayinKyiv/status/1601513753199398912?s=20&t=_yum5LYk99ZxQbEGUaeGqQ
Ο τοπικός κυβερνήτης Μαξίμ Μαρσένκο δήλωσε ότι μετά την επίθεση των drones-καμικάζι έχουν μείνει χωρίς ηλεκτρικό σχεδόν όλες οι συνοικίες και οι κοινότητες της περιοχής μας και πρόσθεσε ότι δύο από τα drones καταρρίφθηκαν από την ουκρανική αντιαεροπορική άμυνα.
Πηγή: AFP, Reuters, ΑΠΕ-ΜΠΕ
(Φωτο Αρχείου)




