Ουγγαρία: Παρατείνεται το lockdown για ακόμη μία εβδομάδα

Η Ουγγαρία προσπαθεί να προστατευτεί από τον κορονοϊό και με απόφαση της κυβέρνησης τα μέτρα θα συνεχιστούν.

Ουγγαρία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η Ουγγαρία προσπαθεί να προστατευτεί από τον κορονοϊό και με απόφαση της κυβέρνησης τα μέτρα θα συνεχιστούν.

Η Ουγγαρία παρατείνει τα μέτρα περιορισμού προκειμένου να αναχαιτίσει την εξάπλωση του νέου κορονοϊού κατά μία εβδομάδα από μεθαύριο Σάββατο, δήλωσε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου ο προσωπάρχης του πρωθυπουργού Βίκτορ Ορμπάν.

Η κυβέρνηση θα επανεξετάζει την ανάγκη διατήρησης του lockdown κάθε Τετάρτη, είπε ο Γκεργκέλι Γκούλιας.

Οι δημοτικές αρχές θα μπορούν να επιβάλλουν ειδικούς περιορισμούς και πάλι το Σαββατοκύριακο προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι τοπικές κοινότητες είναι προστατευμένες.

Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ