Πτήση ΜΗ370: Ολοκληρώθηκε νωρίτερα η έρευνα του βαθυσκάφους

Το πάρα πολύ μεγάλο βάθος των νερών του Ινδικού Ωκεανού, ανάγκασε το ειδικό ρομποτικό βαθυσκάφος που έρευνα για τον εντοπισμό των συντριμμιών του Boeing 777 της Malaysia Airlines, να διακόψει το υποθαλάσσιο ταξίδι του, κάνοντας έρευνα έξι ωρών, αντί των σχεδιαζόμενων 16 ωρών, ανακοίνωσαν οι αυστραλιανές αρχές .


Το αυτόνομο βαθυσκάφος Bluefin-21 που είναι εξοπλισμένο με υπερευαίσθητο σόναρ ποντίστηκε το βράδυ της Δευτέρας από το αυστραλιανό πλοίο Ocean Shield , το οποίο και διευθύνει τις έρευνας για τον εντοπισμό του αεροπλάνου που εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου.

«Μετά από περίπου έξι ώρες της αποστολής το Bluefin-21 έφτασε στο όριο του βάθους ( 4.500 μέτρα) και αναδύθηκε στην επιφάνεια » ανακοίνωσε το Κοινό Συντονιστικό Κέντρο Ερευνών. «Οι πληροφορίες που συλλέχθηκαν κατά τη διάρκεια αυτών των έξι ωρών ανακτώνται και αναλύονται» συμπληρώνεται στην ανακοίνωση.

Η δεύτερη αποστολή του ειδικού βαθυσκάφους θα γίνει κατά τη διάρκεια της ημέρας, αν ο καιρός το επιτρέψει , ανέφερε επίσης το Κοινό Συντονιστικό Κέντρο Ερευνών. Το Bluefin-21 είναι βαθυσκάφος με σχήμα τορπίλης έχει μήκος 4.93 μέτρα και διαθέτει υπερσύγχρονο σόναρ.

Η περιοχή όπου το αυστραλιανό πλοίο η Ocean Shield ερευνά το βυθό του ωκεανού έχει εμβαδόν σαράντα τετραγωνικά χιλιόμετρα και βρίσκεται ακριβώς 2.312 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Περθ , τη η μεγαλύτερη πόλη στη δυτική ακτή της Αυστραλίας .

Το boeing 777 της Malaysia Airlines που εκτελούσε τη μοιραία πτήση MH370 από την Κουάλα Λουμπούρ έως το Πεκίνο εξαφανίστηκε μυστηριωδώς στις 8 Μαρτίου λίγο μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο της πρωτεύουσας της Μαλαισίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πτήση ΜΗ370: Εντοπίστηκαν κηλίδες καυσίμων στη ζώνη των ερευνών

Οι γεωπολιτικές συνέπειες της εξαφάνισης του Μποινγκ