Ρωσία: Ο Πούτιν έπαιξε χόκεϊ στην Κόκκινη Πλατεία

Τι σχέδια αποκάλυψε ο "Τσάρος" ότι έχει για την Πρωτοχρονιά.

Ρωσία: Ο Πούτιν έπαιξε χόκεϊ στην Κόκκινη Πλατεία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στον καθιερωμένο αγώνα χόκεϊ μεταξύ κυβερνητικών αξιωματούχων αλλά και αθλητών συμμετείχε ο Ρώσος πρόεδρος, Βλαντιμίρ Πούτιν.

Φόρεσε τα παγοπέδιλά του, πήρε το μπαστούνι του και βγαίνοντας με αθλητική περιβολή από το θωρακισμένο αυτοκίνητό του, μπήκε στο παγοδρόμιο που είχε τοποθετηθεί στην Κόκκινη Πλατεία.

Μάλιστα, ο Ρώσος πρόεδρος αποκάλυψε σε ερώτηση του Russia 24, ότι δεν έχει ιδιαίτερα σχέδια για το πώς θα περάσει την πρωτοχρονιά.

«Θα είμαι εδώ στη Μόσχα. Μπορεί να παίξω χόκεϊ, να πάω για σκι», δήλωσε χαρακτηριστικά.

 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ