Σομαλία: Ένοπλοι κατέλαβαν πλοίο υπό σημαία Λιβερίας στα ανοιχτά της πόλης Εΐλ

Το Κέντρο Επιχειρήσεων Θαλάσσιου Εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου (UKMTO) ανέφερε σήμερα ότι ένοπλοι άνδρες επιβιβάστηκαν σε εμπορικό πλοίο, στη Σομαλία.

«Ασπίδες» - Χούθι

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το Κέντρο Επιχειρήσεων Θαλάσσιου Εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου (UKMTO) και η εταιρεία ναυτασφαλίσεων Ambrey ανέφεραν σήμερα ότι ένοπλοι άνδρες επιβιβάστηκαν σε ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου, με σημαία Λιβερίας, στα ανοιχτά του Εΐλ, στη Σομαλία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωσητης UKMTO, τουλάχιστον 5-6 ένοπλοι άνδρες ανέβηκαν στο πλοίο.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ambrey, το πλοίο κατευθυνόταν στο λιμάνι Χαλίφα μπιν Σαλμάν του Μπαχρέιν.

Με πληροφορίες από: AΠΕ – ΜΠΕ / Φωτογραφία αρχείου Reuters

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ