Συναγερμός στο Ιράκ! Οι ΗΠΑ εκκενώνουν την Πρεσβεία στη Βαγδάτη

Πακιστάν

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι ΗΠΑ στο Ιράκ.

Με εντολή του State Department εκκενώνεται η Πρεσβεία των ΗΠΑ στη Βαγδάτη, καθώς και το Αμερικανικό Προξενείο στο Ερμπίλ. Όπως διευκρινίζεται, θα παραμείνει μόνο το προσωπικό έκτακτης ανάγκης.

Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται πως αναστέλλονται οι υπηρεσίες έκδοσης βίζας από την Πρεσβεία και το Προξενείο. Γνωστοποιείται ακόμη πως “η Αμερικανική κυβέρνηση έχει περιορισμένη δυνατότητα να παράσχει υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε Αμερικανούς πολίτες στο Ιράκ”.

Με το επείγον σήμα του Αμερικανικού ΥΠΕΞ καλούνται οι Αμερικανοί πολίτες:

  • να εγκαταλείψουν το Ιράκ το συντομότερο δυνατό
  • να αποφεύγουν τις αμερικανικές εγκαταστάσεις στη χώρα
  • να παρακολουθούν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης για νέες ειδοποιήσεις
  • να αναθεωρήσουν τα σχέδια προσωπικής ασφάλειας
  • να παραμένουν σε εγρήγορση στο περιβάλλον που βρίσκονται.

 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ