Συρία: Περισσότεροι από 300 άνθρωποι εγκατέλειψαν την ανατολική Γούτα

Περισσότεροι από 300 άνθρωποι εγκατέλειψαν την ανατολική Γούτα από το άνοιγμα του ανθρωπιστικού διαδρόμου.

Συρία: Περισσότεροι από 300 άνθρωποι εγκατέλειψαν την ανατολική Γούτα

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Περισσότεροι από 300 άνθρωποι εγκατέλειψαν την ανατολική Γούτα από το άνοιγμα του ανθρωπιστικού διαδρόμου, μεταδίδει το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων RIA, επικαλούμενο εκπρόσωπο του κέντρου εποπτείας της εκεχειρίας στην Συρία.

“Από την έναρξη χρήσης του ανθρωπιστικού διαδρόμου στην περιοχή της ανατολικής Γούτα, περισσότεροι από 330 άνθρωποι έχουν εγκαταλείψει την περιοχή. Η πλειοψηφία τους, έφυγε κατά τις τελευταίες ημέρες,” δήλωσε χαρακτηριστικά στο RIA ο υποστράτηγος Βλαντιμίρ Ζολοτοίκχιμ.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ