Τηλεφωνική συνομιλία είχαν ο Βλαντιμίρ Πούτιν και η Άνγκελα Μέρκελ για τον αγωγό φυσικού αερίου Nord Stream 2.
Οι συμφώνησαν στην ανάγκη ενίσχυσης των διπλωματικών προσπαθειών για την επίλυση της κρίσης στην Λιβύη, σύμφωνα με το Κρεμλίνο.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Τηλεφωνική συνομιλία είχαν ο Βλαντιμίρ Πούτιν και η Άνγκελα Μέρκελ για τον αγωγό φυσικού αερίου Nord Stream 2.
Οι συμφώνησαν στην ανάγκη ενίσχυσης των διπλωματικών προσπαθειών για την επίλυση της κρίσης στην Λιβύη, σύμφωνα με το Κρεμλίνο.