“Τα είπαν” Πούτιν και Μέρκελ για τον αγωγό Nord Stream 2

Μέρκελ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τηλεφωνική συνομιλία είχαν ο Βλαντιμίρ Πούτιν και η Άνγκελα Μέρκελ για τον αγωγό φυσικού αερίου Nord Stream 2.

Οι συμφώνησαν στην ανάγκη ενίσχυσης των διπλωματικών προσπαθειών για την επίλυση της κρίσης στην Λιβύη, σύμφωνα με το Κρεμλίνο.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ