Τεθωρακισμένη μονάδα του Ιράν μπήκε στο Ιράκ

Ιρανική τεθωρακισμένη μονάδα μπήκε στο Ιράκ για να σταματήσει το ISIS

Τεθωρακισμένη μονάδα του Ιράν μπήκε στο Ιράκ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ιρανική τεθωρακισμένη μονάδα, η οποία φέρει την ονομασία, 81ος Στρατός,και η οποία είναι εγκατεστημένη στα σύνορα του Ιράκ από την εποχή του Σάχη, πραγματοποίησε απόβαση στην περιοχή Χανεκίν του Ιράκ.

Η τουρκική εφημερίδα Yeni Safak που αναφέρει την είδηση με τον τίτλο: «Οι ιρανοί στρατιώτες μπήκαν στο Ιράκ», αναφέρει ότι το Ιράν κινητοποιήθηκε για να σταματήσει το ISIS που αποτελεί μεγάλη απειλή για τους σιίτες.

Εδω αξίζει να αναφέρουμε οτι η Τουρκία κρατά αποστάσεις από τις αμερικανικές αεροπορικές επιθέσεις κατά των ακραίων ισλαμιστών -τρομοκρατών του ISIS/IS στο Βόρειο Ιράκ και επικαλείται για την στάση της το γεγονός ότι η οργάνωση αυτή κρατά 46 Τούρκους ως ομήρους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Ομπάμα υπόσχεται μακροπρόθεσμη στρατηγική στο Ιράκ

“Βοηθήστε μας να μεταναστεύσουμε!” εκλιπαρούν στο Β. Ιράκ

Πεντάγωνο: Απίθανη μια επιχείρηση απομάκρυνσης των Γιαζίντι

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ