Το Ιράν δε θα σταματήσει τον εμπλουτισμό ουρανίου επειδή το ζητούν άλλοι

Το Ιράν δε θα σταματήσει τον υψηλού επιπέδου εμπλουτισμό ουρανίου λόγω σχετικών αιτημάτων από το εξωτερικό

Το Ιράν δε θα σταματήσει τον εμπλουτισμό ουρανίου επειδή το ζητούν άλλοι

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το Ιράν δε θα σταματήσει τον υψηλού επιπέδου εμπλουτισμό ουρανίου λόγω σχετικών αιτημάτων από το εξωτερικό, δήλωσε σήμερα ο Φερεϊντούν Αμπασί-Νταβανί, επικεφαλής του Οργανισμού Ατομικής Ενεργείας του Ιράν.

Δυτικές δυνάμεις θέλουν να σταματήσει το Ιράν τον εμπλουτισμό ουρανίου σε ποσοστό 20% γιατί αποτελεί ένα σημαντικό βήμα πιο κοντά στο επίπεδο που απαιτείται για την κατασκευή πυρηνικών βομβών. Το Ιράν υποστηρίζει ότι θέλει ουράνιο εμπλουτισμένο σε ποσοστό 20% για τον αντιδραστήρα ιατρικών ερευνών στην Τεχεράνη.

“Η Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν δε θα διακόψει τον εμπλουτισμό του ουρανίου κατά 20% επειδή το ζητούν άλλοι”, τόνισε ο ιρανός αξιωματούχος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Ιράν απειλεί με παγκόσμιο πόλεμο,για τους Patriot στην Τουρκία!

Βόρεια Κορέα: Ιρανοί ειδικοί βοηθούν να γίνει η εκτόξευση του πυραύλου
 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ