Το Ιράν δεν διαπραγματεύτηκε για το πυρηνικό του πρόγραμμα και δεν αποδέχτηκε καμία νέα δέσμευση στις χθεσινές συνομιλίες με τις ΗΠΑ στην Ελβετία, δήλωσε ο εκπρόσωπος του ιρανικού υπουργείου Εξωτερικών, Εσμαΐλ Μπαγκάεϊ, στο επίσημο πρακτορείο ειδήσεων IRNA.
Η αλληλεπίδραση του Ιράν με τον Διεθνή Οργανισμό Ατομικής Ενέργειας (ΔΟΑΕ) θα συνεχιστεί σύμφωνα με τις ισχύουσες διαδικασίες, υπό την επιφύλαξη της έγκρισης του κοινοβουλίου του Ιράν και των αποφάσεων του Ανώτατου Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας, πρόσθεσε ο Μπαγκάεϊ.
Ο Αμερικανός αντιπρόεδρος Τζέι Ντι Βανς δήλωσε νωρίτερα σήμερα ότι το Ιράν συμφώνησε να προσκαλέσει επιθεωρητές της ΔΟΑΕ να επιστρέψουν στη χώρα.
Υπενθυμίζεται ότι βάσει της συμφωνίας – πλαισίου ανάμεσα σε ΗΠΑ και Ιράν, η Ισλαμική Δημοκρατία δεσμεύεται για ορισμένες στρατηγικές αποφάσεις αναφορικα με το πυρηνικό του πρόγραμμα.




