Ένας Τούρκος που κατέθεσε μήνυση σε βάρος της συζύγου του καθώς εκείνη εξύβρισε τον πρόεδρο της χώρας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε σήμερα ότι λυπάται που ο γάμος του τελείωσε αλλά δε μετανιώνει που υπερασπίστηκε τον ηγέτη, ο οποίος, σύμφωνα με τον ίδιο, μεταμόρφωσε την Τουρκία.
Δεν μετανιώνει ο Τούρκος που μήνυσε τη γυναίκα του επειδή έβρισε τον Ερντογάν
Λυπάται που ο γάμος του τελείωσε αλλά δε μετανιώνει που υπερασπίστηκε τον ηγέτη!



