Δεν μετανιώνει ο Τούρκος που μήνυσε τη γυναίκα του επειδή έβρισε τον Ερντογάν

Λυπάται που ο γάμος του τελείωσε αλλά δε μετανιώνει που υπερασπίστηκε τον ηγέτη!

Δεν μετανιώνει ο Τούρκος που μήνυσε τη γυναίκα του επειδή έβρισε τον Ερντογάν

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Ένας Τούρκος που κατέθεσε μήνυση σε βάρος της συζύγου του καθώς εκείνη εξύβρισε τον πρόεδρο της χώρας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε σήμερα ότι λυπάται που ο γάμος του τελείωσε αλλά δε μετανιώνει που υπερασπίστηκε τον ηγέτη, ο οποίος, σύμφωνα με τον ίδιο, μεταμόρφωσε την Τουρκία.

Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες στο NewsIt.gr

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ