Επέστρεψε στην Αττάλεια το Oruc Reis

oruc reis

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πέρασε σχεδόν 1,5 μήνας παρουσίας του Oruc Reis στην περιοχή νότια του Καστελλόριζου και τελικά το βράδυ της Κυριακής (29.11.2020) το τουρκικό ερευνητικό σκάφος πήρε το… δρόμο της επιστροφής στην Τουρκία.

Το Orus Reis επέστρεψε από τα ξημερώματα της Δευτέρας (30.11.2020) στην Αττάλεια, αφού η Τουρκία αποφάσισε, αυτή τη φορά, να μην ανανεώσει την παράνομη NAVTEX της.

Υπενθυμίζεται ότι το Oruc Reis έπλεε σε ελληνική υφαλοκρηπίδα από τις 12 Οκτωβρίου και έκανε, σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν τα τουρκικά ΜΜΕ, έρευνες.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ