“Δεν έλαβα κανένα μήνυμα”,λέει ο Ερντογάν συνεχίζοντας τη κόντρα με τον Γκιουλ

"Δεν έχω λάβει κάποιο μήνυμα" δηλώνει ο τούρκος πρωθυπουργός σε αντίθεση με τον Γκιούλ που δήλωνε " το μήνυμα ελήφθη".

“Δεν έλαβα κανένα μήνυμα”,λέει ο Ερντογάν συνεχίζοντας τη κόντρα με τον Γκιουλ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

«Δεν γνωρίζω τι μήνυμα έχει λάβει ο πρόεδρος, εγώ πάντως στις δηλώσεις μου πριν αναχωρήσω όταν μου ρωτήθηκε για το μήνυμα που θα έλαβα , ρώτησα στους δημοσιογράφους τι μήνυμα έλαβαν και απάντηση δεν πήρα, δεν πήρα κάποιο μήνυμα» δήλωσε ο Ερντογάν στη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποίησε κατα τη διάρκεια της επίσκεψης του στο Μαρόκο.
Αυτή η δήλωση δείχνει την ξεκάθαρη διαφωνία του Ερντογάν με τις δηλώσεις του Γκιουλ για τις διαδηλώσεις στην Τουρκία όπου είχε τονίσει πως «στη δημοκρατία δεν είναι μόνο οι εκλογές. Το μήνυμα ελήφθη».
Ο τούρκος πρωθυπουργός εκτίμησε πως μέχρι να επιστρέψει στην Άγκυρα(σ.σ την Πέμπτη το βράδυ) «θα έχει επικρατήσει η λογική και θα έχουν λήξει τα επεισόδια».
Πάντως την ώρα που Ερντογάν έλεγε αυτά, στην Κωνσταντινούπολη δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι συγκεντρώνονταν και πάλι στην πλατεία Ταξίμ όπως και στην Άγκυρα όπου εκεί σημειώνονται σφοδρά επεισόδια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΤΟΥΡΚΙΑ : Σύγκρουση κορυφής – Γκιουλ εναντίον Ερντογάν!


Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ