Ο Ερντογάν πιέζει για επέμβαση στη Συρία-“Θα μιλήσω με Ομπάμα”

Την απειλή των χημικών χρησιμοποιεί ο Ερντογάν.

Ο Ερντογάν πιέζει για επέμβαση στη Συρία-“Θα μιλήσω με Ομπάμα”

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Ιαπωνική εφημερίδα Nikkei ο Πρωθυπουργός της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν  εν όψει των επαφών του με τον Ιάπωνα ομόλογο του αναφέρθηκε και στο θέμα των εξελίξεων στην Συρία (και τα χημικά όπλα)   για τις οποίες όπως είπε θα μιλήσει με τον αμερικανό Πρόεδρο Ομπάμα:

« Είναι πλέον πολύ γνωστό η χρήση των όπλων αυτών από του Ασαντ. Ο στρατός των αντικαθεστωτικών αν και υπερτερεί στις επιχειρήσεις στην ξηρά αντιμετωπίζει σοβαρά την χρήση χημικών όπλων , τα μαχητικά αεροσκάφη και τα ελικόπτερα του συριακού στρατού. Δηλαδή το καθεστώς της Συρίας υπερτερεί μονάχα με την αεροπορική δύναμη της. Αν και η διοίκηση της Δαμασκού ζει τις τελευταίες της μέρες εντούτοις παραμένει άγνωστο πότε θα καταρρεύσει. Αυτό μπορεί να αποτελέσει θέμα στιγμής. Η διεθνής κοινότητα έχει το καθήκον να επιταχύνει την πορεία αλλαγής στην Συρία» είπε ο Τουρκος Πρωθυπουργός. 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ