Ερντογάν: Κάθε χρόνο ένα νέο υποβρύχιο και μία φρεγάτα στον στόλο – Θέλει και αεροπλανοφόρο

«Σήμερα μπορούμε να ασκήσουμε επιρροή με την πολιτική μας στο Αιγαίο, στην ανατολική Μεσόγειο, στα Βαλκάνια, στον Καύκασο, στην Αφρική», είπε ο Ερντογάν.

Ερντογάν

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν σε ομιλία του στα ναυπηγεία Τούζλα ανακοίνωσε πως από το 2022 και κάθε χρόνο θα εντάσσεται στο τουρκικό ναυτικό από ένα υποβρύχιο (συνολικά 6).

Τα συγκεκριμένα υποβρύχια είναι γερμανικής τεχνολογίας αντίστοιχα των ελληνικών.

Ο ίδιος ανέφερε επίσης πως από το 2022 κάθε χρόνο θα εντάσσεται και από μια φρεγάτα στον τουρκικό στόλο.

«Δεν έχουμε χρόνο να χάσουμε» δήλωσε ο Ερντογάν και πρόσθεσε: «Σήμερα μπορούμε να ασκήσουμε επιρροή με την πολιτική μας στο Αιγαίο, στην ανατολική Μεσόγειο, στα Βαλκάνια, στον Καύκασο, στην Αφρική λόγω του επιπέδου που έχουμε φτάσει πολιτικά, οικονομικά και τεχνολογικά».

Ο Ερντογάν ανέφερε επίσης πως η Τουρκία πρέπει να ναυπηγήσει ένα ή δυο αεροπλανοφόρα.

Πηγή: eleftherostypos

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ