Ντονμέζ: Το Γιαβούζ έφτασε στον “στόχο”

Σύμφωνα με τον Τούρκο υπουργό Ενέργειας, Φατίχ Ντονμέζ, το γεωτρύπανο αφίχθη στον στόχο και ετοιμάζεται να εγκατασταθεί.

Yavuz

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στον στόχο «Μόρφου-1» έφθασε το τουρκικό γεωτρύπανο «Γιαβούζ», που εισέβαλε την Πέμπτη στο τεμάχιο 7 της κυπριακής υφαλοκρηπίδας/ΑΟΖ.

Σύμφωνα με τον Τούρκο υπουργό Ενέργειας, Φατίχ Ντονμέζ, το γεωτρύπανο αφίχθη στον στόχο και ετοιμάζεται να εγκατασταθεί.

Δημοσιεύοντας εικόνα του, ο Ντονμέζ αναφέρει ότι το «Yavuz» θα ξεκινήσει τη γεώτρηση το συντομότερο δυνατό, αφού ολοκληρώσει τις προετοιμασίες.

Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με τις τουρκικές αρχές, το γεωτρύπανο Γιαβούζ συνοδεύεται από σκάφη του τουρκικού πολεμικού ναυτικού, υποβρύχιο και drones.

Πηγή: Πολίτης

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ