Οι νεκροί του Ερντογάν ξαναβγήκαν στο δρόμο – Μάσκες με τα πρόσωπά τους

Μάσκες με τα πρόσωπα των νεκρών

Οι νεκροί του Ερντογάν ξαναβγήκαν στο δρόμο – Μάσκες με τα πρόσωπά τους

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Ερντογάν έχει χάσει το παιχνίδι. Ακόμη κι αν σήμερα οι Τούρκοι που διαδηλώνουν με δυναμισμό στους δρόμους επιστρέψουν στα σπίτια τους, το καθεστώς ξέρει ότι τίποτα δεν είναι ίδιο στη χώρα. Και προς το παρόν κανείς δεν δείχνει διατεθειμένος να σταματήσει την διαμαρτυρία.

Ακόμη και οι νεκροί των ταραχών “είναι” στους δρόμους. Οι διαδηλωτές έφτιαξαν “μάσκες” με φωτογραφίες τους με τις οποίες καλύπτουν τα πρόσωπά τους και στέλνουν μήνυμα στο καθεστώς Ερντογάν ότι οι σφαίρες δεν πρόκειται να τους σταματήσουν.

Από την άλλη το τουρκικό κράτος για κάθε θάνατο που προκαλεί έχει βρει την φθηνή δικαιολογία της προβοκάτσιας.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ