Ομέρ Τσελίκ: Περιμένουμε από τον Μητσοτάκη να παραδώσει τους “8”

Οι κυβερνήσεις αλλάζουν (στην Ελλάδα), αλλά το αίτημα (της Τουρκίας) παραμένει.

Επιχείρηση Αστραπή - Τούρκοι αξιωματικοί

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Εκπρόσωπος του κυβερνώντος κόμματος Ομέρ Τσελίκ με τις δηλώσεις του ζήτησε από τον Κυριάκο Μητσοτάκη την έκδοση των 8 Τούρκων αξιωματικών οι οποίοι διέφυγαν στην Ελλάδα το 2016.

«Ο Μητσοτάκης από την οικογένειά του ξέρει τι είναι πραξικόπημα καθώς ο πατέρας του διέφυγε στην Τουρκία. Έχουμε ελπίδα να κάνει περισσότερα για να μας επιστρέψουν τους 8 πραξικοπηματίες – τρομοκράτες» ανέφερε ο Ομέρ Τσελίκ, όπως μεταδίδει ο ανταποκριτής του “Ελεύθερου Τύπου”, Μανώλης Κωστίδης.

Υπενθυμίζεται πως η Τουρκία έχει επικηρύξει τους 8 Τούρκους αξιωματικούς. Έλαβε μάλιστα την απόφαση αυτή τον περασμένο Φεβρουάριο, την μέρα που ο πρώην πρωθυπουργός αλέξης Τσίπρας επισκεπτόταν την Άγκυρα!

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ