Τουρκία: «Έφυγε» πιθανότατα λόγω κορονοϊού η μητέρα του υπουργού Εσωτερικών Σοϊλού

NATO

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η μητέρα του υπουργού Εσωτερικών της Τουρκίας, Σουλεϊμάν Σοϊλού, Σερβέτ, έχασε σήμερα τη ζωή της.

Την είδηση έκανε γνωστή ο υπουργός Υγείας της Τουρκίας, Φαχρετίν Κότσα, μέσω Twitter.

Όπως μετέδωσε το τουρκικό κανάλι NTV ο θάνατος της 75χρονης Σερβέτ Σοϊλού αποδίδεται σε καρδιακό επεισόδιο.

Η γυναίκα είχε εισαχθεί στην εντατική τον περασμένο μήνα, λόγω επιπλοκών, καθώς είχε προσβληθεί από κορονοϊό.

Τα συλλυπητήριά του στο Σοϊλού και την οικογένειά του εξέφρασε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Σοϊλού

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ