Τραμπ: Είχα μια καλή σύνοδο του ΝΑΤΟ και μια… ακόμα καλύτερη συνάντηση με τον Πούτιν

Συνεχίζει τα χτυπήματα μέσω Twitter ο Αμερικανός πρόεδρος, υπογραμμίζοντας την ικανοποίησή του για τα αποτελέσματα της συνάντησης με τον Βλάντιμιρ Πούτιν.

Τραμπ: Είχα μια καλή σύνοδο του ΝΑΤΟ και μια… ακόμα καλύτερη συνάντηση με τον Πούτιν

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μπορεί οι Αμερικανοί να μην πολυενθουσιάστηκαν από τα όσα δήλωσε στην συνάντηση που είχε με τον Πούτιν, ωστόσο ο Ντόναλντ Τραμπ επιμένει πως όλα πήγαν πολύ καλά. Ο Αμερικανός πρόεδρος εξακολουθεί να τονίζει τα θετικά αποτελέσματα της πρόσφατης συνάντησης με τον Ρώσο ομόλογό του μέσα από αναρτήσεις στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter.

Ο Ντόναλντ Τραμπ μάλιστα φαίνεται πως έβαλε την συνάντηση αυτή πάνω και από… τη σύνοδο του ΝΑΤΟ, αφού δήλωσε πως «είχα μια καλή σύνοδο του ΝΑΤΟ και μια ακόμα συνάντηση με τον Πούτιν. Όλα τα άλλα είναι FAKE NEWS».

Μάλιστα… διεκδίκησε τα εύσημα για την ισχύ της συμμαχίας, έναν οργανισμό τον οποίο έχει πολλές φορές επικρίνει, και έκρινε θετικά την πρόσφατη Σύνοδο Κορυφής της Συμμαχίας.

Δείτε τις αναρτήσεις του Αμερικανού προέδρου στο Twitter:

 
Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ