Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ απείλησε χθες Δευτέρα (22.06.2026) τα κράτη μέλη του NATO ότι δεν θα τα βοηθήσει αν το ζητήσουν, αιτιολογώντας τη θέση αυτή επειδή δεν υποστήριξαν τη στρατιωτική επιχείρηση που διέταξε εναντίον του Ιράν.
«Δαπανήσαμε όλα αυτά τα χρήματα. Και μετά, όταν ίσως θέλαμε βοήθεια για κάτι μικρό (…) είπαν ‘όχι, θα προτιμούσαμε να μη βοηθήσουμε’», είπε ο Ντόναλντ Τραμπ στον Τύπο στο Οβάλ γραφείο, σχολιάζοντας την στάση του NATO.
«Ήταν ηλίθιο το ότι το είπαν αυτό, διότι θα μπορούσαμε επίσης να το πούμε αυτό, και μπορεί να το πούμε», πρόσθεσε.
🇺🇸🇪🇺 Trump angry on NATO for not helping him with Iran:
— Megatron (@Megatron_ron) June 22, 2026
“Italy was very bad. Germany was very bad. NATO wasn't there for us.
We're spending hundreds of millions of dollars a year on defending them from Russia, and then they tell us, "We'd rather not help." Stupid thing… pic.twitter.com/RP5zXiu5nZ
Ο Ντόναλντ Τραμπ αναμένεται να συμμετάσχει στην επόμενη σύνοδο των 32 κρατών μελών του οργανισμού του συμφώνου του βόρειου Ατλαντικού, στην Τουρκία τον Ιούλιο.
«Θα κάνω ό,τι πρέπει να κάνω» εάν το Ιράν δεν τηρήσει τη συμφωνία με τις ΗΠΑ, δήλωσε επίσης ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ.
«Εάν το Ιράν δεν τηρήσει τη συμφωνία ή εάν (σ.σ. οι Ιρανοί) δεν συμπεριφέρονται σωστά, θα κάνω ό,τι πρέπει να κάνω», είπε ο Τραμπ σε δημοσιογράφους.
Donald Trump said “a lot of bad things could happen” if Iran failed to comply with the memorandum of understanding, adding that he would “do what I have to do” if Tehran did not honor the agreement or behave. pic.twitter.com/PVqHTgBQOd
— Iran International English (@IranIntl_En) June 23, 2026
Όσο το Ιράν μας σέβεται, δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα, συμπλήρωσε ο πρόεδρος των ΗΠΑ, εκφράζοντας παράλληλα την ικανοποίησή του για το άνοιγμα των Στενών του Ορμούζ.




