«Δεν υπάρχει καμία πολιτική αναγκαιότητα να κρατήσουμε τον Καναδά στη νέα NAFTA (Βορειοαμερικανική Συμφωνία Ελευθέρων Συναλλαγών). Αν δεν κάνουμε μια δίκαιη συμφωνία για τις ΗΠΑ μετά από δεκαετίες κατάχρησης, ο Καναδάς θα μείνει εκτός» έγραψε ο Αμερικανός πρόεδρος σε μήνυμα του στο Twitter.
Αμέσως μετά, πρόσθεσε: «Το Κογκρέσο δεν θα πρέπει να παρέμβει σε αυτές τις διαπραγματεύσεις, διαφορετικά, απλώς θα τερματίσω ολοκληρωτικά τη NAFTA και θα είμαστε πολύ καλύτερα χωρίς αυτήν».




