ΝΑΤΟ: Έφτασε στην Οδησσό της Ουκρανίας ο Στόλος της συμμαχίας

ΘΑ ενισχύσει τη ναυτική άμυνα της Ουκρανίας.

ΝΑΤΟ: Έφτασε στην Οδησσό της Ουκρανίας ο Στόλος της συμμαχίας

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Αγκυροβόλησε τελικώς ο στόλος της ΝΑΤΟϊκής συμμαχίας στην Οδησσό της Ουκρανίας μια μέρα μετά τον πρώτο γύρο των κρίσιμων προεδρικών εκλογών στη χώρα.

Στην πορεία του στη μαύρη θάλασσα προς την οδησσό, δέχτηκε “στενό μαρκάρισμα’ από πλοία του ρωσικού ναυτικού τα οποία τα παρακολουθούσαν από απόσταση αναπνοής σε κάθε τους κίνηση.

Υπενθυμίζεται ότι μέρος της δύναμης αυτής,που αποτελείται από καναδικά και ισπανικά πλοία, είχε βρεθεί σε και ελληνικά ύδατα όπου πραγματοποίησε συνεκπαίδευση με το ελληνικό ναυτικό στο Μυρτώο Πέλαγος.

Πηγή: Ukrinform

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ