NATO: «Έκλεισε» η διαδοχή του Γενς Στόλτενμπεργκ – Επόμενος ΓΓ ο Ολλανδός πρωθυπουργός Μαρκ Ρούτε

Με την απόσυρση της υποψηφιότητας του Ρουμάνου προέδρου Κλάους Γιοχάνις, ο Μαρκ Ρούτε «κλειδώνει» ως ο επόμενος Γενικός Γραμματέας του NATO.

NATO

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με την απόσυρση της υποψηφιότητας του Ρουμάνου προέδρου Κλάους Γιοχάνις, ο Μαρκ Ρούτε «κλειδώνει» ως ο επόμενος Γενικός Γραμματέας του NATO, που θα διαδεχθεί τον Γενς Στόλτενμπεργκ, όπως μεταδίδει το Politico.

Την περασμένη Τρίτη, η Ουγγαρία και η Σλοβακία επιβεβαίωσαν ότι θα στηρίξουν την υποψηφιότητα του απερχόμενου Ολλανδού πρωθυπουργού, ενώ με τη σημερινή επιβεβαίωση από τη Ρουμανία, πλέον και τα 32 μέλη της Συμμαχίας στηρίζουν την διαδοχή του Ρούτε.

Κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του Ανώτατου Συμβουλίου Εθνικής Άμυνας της Ρουμανίας, ο Γιοχάνις είπε ότι είχε ενημερώσει τους συμμάχους του NATO για την απόσυρση της υποψηφιότητάς του.

Ο Ρούτε θα αναλάβει την ηγεσία του NATO σε μια κρίσιμη στιγμή, εν μέσω του πολέμου στην Ουκρανία και τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή. Η νέα του δουλειά θα ξεκινήσει στις 2 Οκτωβρίου, λίγο περισσότερο από ένα μήνα πριν από τις εκλογές στις ΗΠΑ, οι οποίες θα διαμορφώσουν τη μοίρα της στρατιωτικής συμμαχίας.

Η επιβεβαίωση του Ρούτε σημαίνει επίσης ότι το ζήτημα της διαδοχής έχει ξεκαθαριστεί πριν από τον Ιούλιο, όταν οι ηγέτες του NATO θα συναντηθούν στην Ουάσιγκτον για να τιμήσουν την 75η επέτειο της ίδρυσης της συμμαχίας.

Ο απερχόμενος Ολλανδός πρωθυπουργός έκανε εκστρατεία για τη θέση αυτή από τον περασμένο Νοέμβριο.

Φωτογραφία αρχείου Reuters

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ