NATO: Παρατείνεται για ένα έτος η θητεία του Γενικού Γραμματέα Γενς Στόλτενμπεργκ

Το NATO αποφάσισε σήμερα να παρατείνει τη θητεία του γενικού γραμματέα Γενς Στόλτενμπεργκ κατά ένα έτος, προτιμώντας να διατηρήσει έναν πεπειραμένο ηγέτη .

NATO

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το NATO αποφάσισε σήμερα να παρατείνει τη θητεία του γενικού γραμματέα Γενς Στόλτενμπεργκ κατά ένα έτος, προτιμώντας να διατηρήσει έναν πεπειραμένο ηγέτη καθώς μαίνεται ο πόλεμος στην Ουκρανία, αντί να προσπαθήσει να συμφωνήσει σε κάποιον διάδοχο.

Ο Στόλτενμπεργκ, πρώην πρωθυπουργός της Νορβηγίας, ανέλαβε τη θέση του γενικού γραμματέα του NATO το 2014 και η θητεία του έχει ήδη παραταθεί τρεις φορές.

«Με τιμά η απόφαση των συμμάχων του NATO να παρατείνουν τη θητεία μου ως Γενικού Γραμματέα. Ο διατλαντικός δεσμός μεταξύ Ευρώπης και Βόρειας Αμερικής έχει διασφαλίσει την ελευθερία και την ασφάλειά μας για σχεδόν εβδομήντα πέντε χρόνια και, σε έναν πιο επικίνδυνο κόσμο, η μεγάλη μας Συμμαχία είναι πιο σημαντική από ποτέ».», έγραψε ο ίδιος στο Twitter.

Με πληροφορίες από: ΑΠΕ – ΜΠΕ / Φωτογραφία Reuters

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ