Το μήνυμα σε βίντεο όπως έχει “ανέβει” στο youtube προκαλεί αυτομάτως το ερώτημα,γιατί όσο ήταν Α/ΓΕΕΘΑ δεν είχε χρησιμοποιήσει τη δύναμη της κάμερας για να απευθυνθεί στο δοκιμαζόμενο προσωπικό των ελληνικών ΕΔ. Όχι μόνο για ευχές αλλά για να εξηγήσει τη λογική των περικοπών που είχαν επιβληθεί στους στρατιωτικούς.
Να υπενθυμίσουμε ότι αυτό είχε κάνει ο τότε Αρχηγός των ΕΔ των ΗΠΑ Μ.Ντέμπσεϊ με τον οποίο ο Κωσταράκος είχε σχέσεις.
Το “ευρωπαϊκό” χριστουγεννιάτικο μήνυμα Κωσταράκου προς το “ευρωπαϊκό” προσωπικό.




