Δώρο πένα αξίας …1900 ευρώ από το ΓΕΣ! Επί ΔΝΤ!

“Δεν έχει αξία το δώρο ,αλλά η πράξη”,λένε.

Δώρο πένα αξίας …1900 ευρώ από το ΓΕΣ! Επί ΔΝΤ!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

“Δεν έχει αξία το δώρο ,αλλά η πράξη”,λένε. Έλα όμως που δεν το πιστεύουν όλοι αυτό. Υπάρχουν κάποιοι που πιστεύουν στην αξία του δώρου. Χωρίς βέβαια να το πληρώνουν απαραίτητα από τη τσέπη τους.

Τα λέμε αυτά γιατί μαθαίνουμε ότι στο ΓΕΣ ψάχνοντας τα έξοδα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια -και πάντως ενώ η Ελλάδα είχε μπει στο ΔΝΤ και στη τρόϊκα- διαπίστωσαν ότι υπήρξαν …πολύ γενναιόδωροι! Μεταξύ άλλων βρήκαν δώρο πένα αξίας…1900 ευρώ!!!

Χρυσή ήταν η πένα;

Είπαμε να κάνουμε δημόσιες σχέσεις αλλά όποιος θέλει τόσο ακριβές δημόσιες σχέσεις να τις πληρώνει από τη τσέπη του. 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ