“Με στολή στο δρόμο” και με τις ευλογίες των απόστρατων οι στρατιωτικοί

“Με στολή στο δρόμο οι εν ενεργεία”, με τη σύμφωνη γνώμη των απόστρατων.

“Με στολή στο δρόμο” και με τις ευλογίες των απόστρατων οι στρατιωτικοί

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

“Με στολή στο δρόμο οι εν ενεργεία”, με τη σύμφωνη γνώμη των απόστρατων. 

Ο πρόεδρος του ΣΥΣΜΕΔ Ανέστης Τσουκαράκης που ρωτήθηκε για πιθανές ποινές είπε:

“Δεν θέλουμε να συγκρουστούμε με την ηγεσία μας αλλά μας έχουν μετατρέψει σε εν δυνάμει υπόδικους”.

Με δεδομένη πια την παραμονή του Α/ΓΕΕΘΑ Μιχαήλ Κωσταράκου , που βρίσκεται σε μετωπική σύγκρουση με το προσωπικό, η κατάσταση γίνεται μάλλον έκρυθμη και χρειάζεται πάνω απ΄ όλα ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση απ΄ όλους. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

“Γιατί βγαίνουμε στο δρόμο” – Οι απόστρατοι εξηγούν τους λόγους

“Γιατί πρέπει να κατεβούμε με τις οικογένειές μας στην συγκέντρωση” Άρθρο υποναύαρχου

ΒΙΝΤΕΟ: Σκληρό “σποτ” αποστράτων κατά της κυβέρνησης
 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ