Όπως σωστά υπανθυμίζει το Δίκτυο Ελεύθερων Φαντάρων ,σύμφωνα και με όσα αναγράφονται στο έγγραφο της κατάταξης ,όσοι απο τους νεοσύλλεκτους αδυνατούν να μετακινηθούν με δικά τους έξοδα μπορούν και πρέπει να απευθυνθούν στα κατά τόπους φρουραρχεία, που είναι υποχρεωμένα να καλύψουν τα έξοδα μετακίνησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στρατιωτικός γράφει: “Με 143 ευρώ που μου μένουν δεν μπορώ να πάρω ούτε αντικαταθλιπτικά”!
Ο “ναύτης του Αιγαίου”, στέλνει γράμμα στον Α/ΓΕΕΘΑ Μ.Κωσταράκο.”Αρχηγέ κάνε το καθήκον σου”
Οι “στιγμές” του στρατιώτη. Ένα κείμενο που ο Παναγιωτόπουλος πρέπει να μεταφράσει στον Τόμσεν




