UNESCO κατά Ερντογάν για την Αγιά Σοφιά
Επαναλαμβάνει ότι ο ναός είναι Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς
Επαναλαμβάνει ότι ο ναός είναι Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς

Ο γερμανικός Τύπος για τις δηλώσεις Ερντογάν σχετικά με το ενδεχόμενο μετατροπής της Αγίας Σοφίας σε τζαμί.

"Μπορούμε να την ανοίξουμε ως τέμενος αντί για Μουσείο", είπε ο Τούρκος Πρόεδρος.

Πρόταση νόμου κατέθεσε στο τουρκικό Κοινοβούλιο το Κόμμα Εθνικιστής Δράσης.

Ο τούρκος πρωθυπουργός μιλά για πληρωμή αποζημίωσης στην ομογένεια .
Ο τούρκος πρωθυπουργός έδωσε σημάδια των σχεδίων του. Εθεσε ως όρο να γεμίσει πρώτα το Μπλέ Τζαμί.

O μουφτής της Τραπεζούντας δήλωσε πως θα καλύψουν τις τοιχογραφίες με κουρτίνες και πως ετοιμάζονται για να κάνουν το χώρο...

Ηδη το θέμα το εξετάζει επιτροπή του τουρκικού Κοινοβούλιου

Απαράδεκτη και προκλητική ενέργεια που μπορεί να δημιουργήσει προηγούμενο για την Αγία Σοφία Κων/πολης. Μέχρι σήμερα λειτουργούσε ως μουσείο.
Τούρκος πολίτης κατέθεσε αίτημα το οποίο θα εξεταστεί απο αρμόδια επιτροπή!

Την ανακαίνιζαν εδω και 17 χρόνια και ξεκινούν πάλι απο την αρχή!
Ζητούν να λειτουργεί ως τζαμί!