
ΒΙΝΤΕΟ: Τα πρώτα πλάνα του “διαδόχου” S 300
Η Ρωσία παρουσίασε την “πλατφόρμα” αεράμυνας μέσου βεληνεκούς «Vityaz».

Η Ρωσία παρουσίασε την “πλατφόρμα” αεράμυνας μέσου βεληνεκούς «Vityaz».
Ίσως και τον Σεπτέμβριο η βολή.

Η Τουρκία έχει κατορθώσει να “σπάσει” τους κωδικούς των ελληνικών S-300 υποστηρίζει πηγή που επικαλείται το Stratfor.

Θα γίνει η βολή των S 300 υποστηρίζουν πηγές της ΠΑ,το αργότερο μέχρι την άνοιξη του 2013.

Οι δημοσιογράφοι είναι πάντα στο στόχαστρο.Δυστυχώς όλοι ανεξαιρέτως ,με τη λογική “όλοι στο ίδιο τσουβάλι”. Μιλάνε; Τους λένε γιατί μιλάνε.Δεν...