Μήπως εκτός από “όλοι Έλληνες” να γίνουμε “Ιρλανδοί”;Μποϊκοτάζ σε χαράτσι,έκαναν οι πολίτες!
Στην Ιρλανδία την οποία κάποιοι μας παρουσιάζουν ως “παράδειγμα υπακοής και τήρησης των μέτρων που επιβάλονται”,οι φορολογούμενοι …αντιστέκονται.Και μάλιστα σθεναρά.





